Skip to main content

Інтеграція з ZohoCRM

ZohoCRM - допомагає взаємодіяти з потенційними та наявними клієнтами, отримувати цінну інформацію про ваш бізнес, створювати масштабовані процеси продажів і швидше розвивати компанію.

Можливості інтеграції

  • Журнал дзвінків (всі вхідні та вихідні дзвінки).
  • Прослуховування аудіозапису дзвінка у CRM.
  • Відстеження пропущених викликів.
  • Автоматично створюється контакт після завершення дзвінка.

Налаштування інтеграції з ZohoCRM

Для налаштування інтеграції ZohoCRM з OneVOIPlanet, необхідно:

  1. Авторизуватись у особистому кабінеті ZohoCRM

  2. Перейти до особистого кабінету OneVOIPlanet

  3. Натисніть Інтеграції.

  1. Перейдіть до ZohoCRM.

  1. Натисніть Підключити

  1. У відкритому вікні натисніть Accept

  1. Після підключення Вас автоматично поверне до особистого кабінету OneVOIPlanet