Інтеграція з ZohoCRM
ZohoCRM - допомагає взаємодіяти з потенційними та наявними клієнтами, отримувати цінну інформацію про ваш бізнес, створювати масштабовані процеси продажів і швидше розвивати компанію.
Можливості інтеграції
- Журнал дзвінків (всі вхідні та вихідні дзвінки).
- Прослуховування аудіозапису дзвінка у CRM.
- Відстеження пропущених викликів.
- Автоматично створюється контакт після завершення дзвінка.
Налаштування інтеграції з ZohoCRM
Для налаштування інтеграції ZohoCRM з OneVOIPlanet, необхідно:
Авторизуватись у особистому кабінеті ZohoCRM
Перейти до особистого кабінету OneVOIPlanet
Натисніть Інтеграції.
- Перейдіть до ZohoCRM.
- Натисніть Підключити
- У відкритому вікні натисніть Accept
- Після підключення Вас автоматично поверне до особистого кабінету OneVOIPlanet