Створення співробітника
Можливості співробітників:
- бути доданими до груп;
- здійснювати та приймати дзвінки;
- безкоштовний зв'язок між один одним по всьому світу;
- додавати клієнтів у контакти компанії;
- писати коментарі до дзвінків та окремо до контактів;
- доступ до журналу дзвінків.
Кожен співробітник має власну внутрішню SIP-лінію.
У кожному тарифі є обмеження на кількість доданих співробітників.
Детальніше ознайомитися з тарифами →
Як створити співробітника?
- Натисніть Співробітники.
- Натисніть Створити співробітника.
Створення співробітника поділено на два етапи - Дані співробітника та Налаштування облікового запису SIP.
Перший етап. Дані співробітника
Заповніть дані співробітника:
- Прізвище
- Ім'я
- По-батькові
- Роль співробітника
- Е-мейл
- Телефон
- Пароль
Ознайомтеся зі списком ролей та їхніми правами →
E-mail та пароль потрібні для авторизації співробітника в його особистому кабінеті.
- Нажміть Продовжити.
Другий етап. Налаштування акаунту SIP
Після створення співробітника буде автоматично згенеровано його SIP-адресу, за допомогою якої можна використовувати сторонні програми чи додатки для здійснення дзвінків.
- Виберіть домен, у якому буде створено співробітника.
Детальніше ознайомитися з доменами →
- Введіть пароль SIP.
Пароль буде використовуватися для авторизації у сторонніх програмах.
- Натисніть Створити.
Після створення з'явиться вікно з інформацією ПІБ та SIP-даними, які можна використовувати в сторонніх програмах та додатках. В подальшому ці дані ви зможете переглянути в редагуванні профілю співробітника Обліковий запис SIP.