Skip to main content

Створення співробітника

Можливості співробітників:

  • бути доданими до груп;
  • здійснювати та приймати дзвінки;
  • безкоштовний зв'язок між один одним по всьому світу;
  • додавати клієнтів у контакти компанії;
  • писати коментарі до дзвінків та окремо до контактів;
  • доступ до журналу дзвінків.

Кожен співробітник має власну внутрішню SIP-лінію.

У кожному тарифі є обмеження на кількість доданих співробітників.

Детальніше ознайомитися з тарифами →

Як створити співробітника?

  1. Натисніть Співробітники.

  1. Натисніть Створити співробітника.

Створення співробітника поділено на два етапи - Дані співробітника та Налаштування облікового запису SIP.

Перший етап. Дані співробітника

Заповніть дані співробітника:

  • Прізвище
  • Ім'я
  • По-батькові
  • Роль співробітника
  • Е-мейл
  • Телефон
  • Пароль

Ознайомтеся зі списком ролей та їхніми правами →

E-mail та пароль потрібні для авторизації співробітника в його особистому кабінеті.

  1. Нажміть Продовжити.

Другий етап. Налаштування акаунту SIP

Після створення співробітника буде автоматично згенеровано його SIP-адресу, за допомогою якої можна використовувати сторонні програми чи додатки для здійснення дзвінків.

  1. Виберіть домен, у якому буде створено співробітника.

Детальніше ознайомитися з доменами →

  1. Введіть пароль SIP.

Пароль буде використовуватися для авторизації у сторонніх програмах.

  1. Натисніть Створити.

Після створення з'явиться вікно з інформацією ПІБ та SIP-даними, які можна використовувати в сторонніх програмах та додатках. В подальшому ці дані ви зможете переглянути в редагуванні профілю співробітника Обліковий запис SIP.