Інтеграція з SalesDrive
SalesDrive - українська CRM-система для інтернет-магазинів, заснована 2012 року.
SalesDrive автоматизує обробку замовлень, створення та відстеження статусів ТТН, облік складу. SalesDrive фіксує комунікації з клієнтом (дзвінки, SMS, месенджери, email) і допомагає контролювати роботу менеджерів.
Можливості інтеграції
- Журнал дзвінків (всі вхідні та вихідні дзвінки у картці заявці).
- Прослуховування аудіозапису дзвінка у CRM.
- Відстеження пропущених викликів.
- Дзвінок в 1 клік з картки заявки.
Налаштування інтеграції з CRM SalesDrive
Для налаштування інтеграції SalesDrive з OneVOIPlanet, необхідно:
- Натисніть Інтеграції.
- Перейдіть до SalesDrive.
- Активуйте інтеграцію.
- В полі Домен, введіть лінк сформований у кабінеті SalesDrive. (Наприклад:
https://onevoiplanet.salesdrive.me
).
- В полі API Ключ потрібно ввести згенерований ключ (токен), який дозволяє ідентифікувати SalesDrive обліковий запис. Як згенерувати API Ключ?
- Натисніть Зберегти.
- Наступне, це налаштувати внутрішні номери у кабінеті SalesDrive. Як налаштувати внутрішні номери?
Як згенерувати API Ключ?
- Перейдіть до кабінету SalesDrive.
- Натисніть Установки.
- Перейдіть до Загальні налаштування і інтеграції.
- Перейдіть до таби Інші сервіси.
- Та натискаємо на API.
- Натисніть на кнопку API-ключі.
- Натисніть на кнопку Створити API-ключ.
- На сторінці створення, введіть назву, наприклад OneVOIPlanet Інтеграція.
Надайте доступ до декільких пунктів:
a. Заявки: додавання, редагування, читання.
b. Статуси заявки: читання.
c. Дзвінки: додавання та редагування.
d. Дані контакту за номером телефона: читання.
- Натисніть Зберегти.
- Після створення, вам згенерується API-ключ, котрий нам потрібен на етапі налаштування в особистому кабінеті OneVOIPlanet.
Внутрішні номери
Вкажіть внутрішні номери для кожного менеджера у розділі Телефонія загальних налаштувань SalesDrive.
У полі Внутрішній номер слід вказувати номер SIP-акаунту OneVOIPlanet.
Наприклад: 000domainc000
Номери SIP-акаунтів знайдіть у особистому кабінеті OneVOIPlanet натисніть Співробітники.
Беремо номер SIP акаунту співробітника (менеджера), та додаємо domain назву вашого домена. Та в нас виходить 000domainc261.
Для додавання декільких співробітників (менеджерів), спочатку додайте менеджерів в SalesDrive, та після того, введіть внутрішні лінії до кожного менеджера.
Інтеграцію успішно налаштовано.