Skip to main content

Інтеграція з SalesDrive

SalesDrive - українська CRM-система для інтернет-магазинів, заснована 2012 року.

SalesDrive автоматизує обробку замовлень, створення та відстеження статусів ТТН, облік складу. SalesDrive фіксує комунікації з клієнтом (дзвінки, SMS, месенджери, email) і допомагає контролювати роботу менеджерів.

Можливості інтеграції

  • Журнал дзвінків (всі вхідні та вихідні дзвінки у картці заявці).
  • Прослуховування аудіозапису дзвінка у CRM.
  • Відстеження пропущених викликів.
  • Дзвінок в 1 клік з картки заявки.

Налаштування інтеграції з CRM SalesDrive

Для налаштування інтеграції SalesDrive з OneVOIPlanet, необхідно:

  1. Натисніть Інтеграції.

  1. Перейдіть до SalesDrive.

  1. Активуйте інтеграцію.

  1. В полі Домен, введіть лінк сформований у кабінеті SalesDrive. (Наприклад: https://onevoiplanet.salesdrive.me).

  1. В полі API Ключ потрібно ввести згенерований ключ (токен), який дозволяє ідентифікувати SalesDrive обліковий запис. Як згенерувати API Ключ?

  1. Натисніть Зберегти.

  1. Наступне, це налаштувати внутрішні номери у кабінеті SalesDrive. Як налаштувати внутрішні номери?

Як згенерувати API Ключ?

  1. Перейдіть до кабінету SalesDrive.
  2. Натисніть Установки.

  1. Перейдіть до Загальні налаштування і інтеграції.

  1. Перейдіть до таби Інші сервіси.

  1. Та натискаємо на API.

  1. Натисніть на кнопку API-ключі.

  1. Натисніть на кнопку Створити API-ключ.

  1. На сторінці створення, введіть назву, наприклад OneVOIPlanet Інтеграція.

  1. Надайте доступ до декільких пунктів:

    a. Заявки: додавання, редагування, читання.

    b. Статуси заявки: читання.

    c. Дзвінки: додавання та редагування.

    d. Дані контакту за номером телефона: читання.

  1. Натисніть Зберегти.

  1. Після створення, вам згенерується API-ключ, котрий нам потрібен на етапі налаштування в особистому кабінеті OneVOIPlanet.

Внутрішні номери

Вкажіть внутрішні номери для кожного менеджера у розділі Телефонія загальних налаштувань SalesDrive.

У полі Внутрішній номер слід вказувати номер SIP-акаунту OneVOIPlanet.

Наприклад: 000domainc000

Номери SIP-акаунтів знайдіть у особистому кабінеті OneVOIPlanet натисніть Співробітники.

Беремо номер SIP акаунту співробітника (менеджера), та додаємо domain назву вашого домена. Та в нас виходить 000domainc261.

Для додавання декільких співробітників (менеджерів), спочатку додайте менеджерів в SalesDrive, та після того, введіть внутрішні лінії до кожного менеджера.

Інтеграцію успішно налаштовано.