Skip to main content

Інтеграція з KeyCRM

KeyCRM - українська CRM-система, що буде корисна будь-якому підприємцю (послуги, ecommerce, контакт-центри/онлайн-консультації, сфера краси і здоров'я), так як автоматизує процеси, що є майже у кожному бізнесі:

  • Комунікацію з клієнтами у месенджерах, соцмережах, по телефону, Email тощо;
  • Збір та обробку запитів (лідів), замовлень, записів на послугу з будь-яких джерел: сайти, сторінки Instagram, чати, інтернет-магазини та маркетплейси;
  • Роботу з воронками продажів, угод, проектів;
  • Аналітику та звітність щодо різних аспектів бізнесу, у тому числі по: фінансам, продажам, каналам (чатам), воронкам, ефективності менеджерів та багато іншого;

Можливості інтеграції

  • Журнал дзвінків (всі вхідні та вихідні дзвінки у картці заявці).
  • Прослуховування аудіозапису дзвінка у CRM.
  • Відстеження пропущених викликів.

Налаштування інтеграції з KeyCRM

Для налаштування інтеграції KeyCRM з OneVOIPlanet, необхідно:

  1. Натисніть Інтеграції.

  1. Перейдіть до KeyCRM.

  1. Активуйте інтеграцію.

  1. В полі Webhook, введіть ключ webhook до API KeyCRM, який дозволяє ідентифікувати KeyCRM обліковий запис. Як згенерувати API Ключ?

  1. Натисніть Зберегти.

Як згенерувати API ключ?

  1. Перейдіть до кабінету KeyCRM.

  2. Натисніть Налаштування.

  1. Перейдіть до Комунікації.

  1. Перейдіть до таби Телефонія.

  1. Натисніть на кнопку Додати нову службу.

  1. На сторінці створення, введіть назву, наприклад OneVOIPlanet Інтеграція.

  2. У полі Сервіс телефонії оберіть сервіс Other.

  3. У поля Посилання для ініціалізації дзвінка та Посилання для завершення дзвінка введіть посилання на кабінет телефонії https://cabinet.onevoiplanet.ua

  4. Увімкнить опцію deep link.

  5. Натисніть на кнопку Додати.

  1. Додайте необхідну кількість співробітників, внутрішній номер (наприклад: 000domainc000), та оберіть менеджера до якого буде відноситись цей внутрішній номер.

  1. Натисніть на кнопку Додати.

Номери SIP акаунтів знайдіть у особистому кабінеті OneVOIPlanet у розділі Співробітники.

Беремо номер SIP акаунту співробітника (менеджера), та додаємо domain назву вашого домена. Виходить 001domainc001.

  1. Натисніть на кнопку Додати.

  1. Оновіть сторінку.

  2. Настисніть на кнопку редагування інтеграції.

  1. Скопіюйте посилання на Webhook.

  1. Вставити посилання на Webhook у вашому кабінеті OneVOIPlanet.

  1. Натиснути кнопку Зберегти.

Інтеграцію успішно налаштовано.