Skip to main content

Переадресація на мобільний номер телефону

Завдяки переадресації ви можете отримувати дзвінки на мобільний номер, якщо Ваш обліковий запис SIP не знаходиться в мережі.

Зверніть увагу:

  • Для безперебійної роботи переадресації необхідно щоб співробітник або група були призначені до будь-якого вихідного напрямку

    Детальніше про те, як налаштувати вхідний та вихідний напрямок →

  • Якщо дзвінки будуть переадресовані з 0800 на мобільний номер, то буде здійснюватись подвійна тарифікація дзвінка (тариф вхідного дзвінка на 0800 + тариф вихідного дзвінка с міського номера)

  • Якщо дзвінки будуть переадресовані з міського номера на мобільний номер, то тарифікація дзвінка буде здійснюватись за тарифом звичайного вихідного дзвінка

Як налаштувати переадресацію на мобільний номер телефону?

  1. Авторизуватись в особистому кабінеті

Детальніше про те, як увійти до особистого кабінету →

  1. Перейти до Співробітники

  1. Натисніть на ПІБ співробітника або натисніть кнопку ... і виберіть пункт Редагувати

  1. Натисніть Обліковий запис SIP

  1. Налаштуйте переадресацію:

  • Увімкнути переадресацію та використовувати номер телефону з даних співробітника - це перемикач для активації або деактивації переадресації с використанням номера телефону який встановлено в профілі співробітника

  • Використовувати інший номер - це опція яка дозволяє встановити будь-який номер на який будуть переадресовані дзвінки

  1. Натисніть Зберегти

Переадресація для співробітника успішно налаштована.