Переадресація на мобільний номер телефону
Завдяки переадресації ви можете отримувати дзвінки на мобільний номер, якщо Ваш обліковий запис SIP не знаходиться в мережі.
Зверніть увагу:
Для безперебійної роботи переадресації необхідно щоб співробітник або група були призначені до будь-якого вихідного напрямку
Детальніше про те, як налаштувати вхідний та вихідний напрямок →
Якщо дзвінки будуть переадресовані з 0800 на мобільний номер, то буде здійснюватись подвійна тарифікація дзвінка (тариф вхідного дзвінка на 0800 + тариф вихідного дзвінка с міського номера)
Якщо дзвінки будуть переадресовані з міського номера на мобільний номер, то тарифікація дзвінка буде здійснюватись за тарифом звичайного вихідного дзвінка
Як налаштувати переадресацію на мобільний номер телефону?
- Авторизуватись в особистому кабінеті
Детальніше про те, як увійти до особистого кабінету →
- Перейти до Співробітники
- Натисніть на ПІБ співробітника або натисніть кнопку ... і виберіть пункт Редагувати
- Натисніть Обліковий запис SIP
- Налаштуйте переадресацію:
Увімкнути переадресацію та використовувати номер телефону з даних співробітника - це перемикач для активації або деактивації переадресації с використанням номера телефону який встановлено в профілі співробітника
Використовувати інший номер - це опція яка дозволяє встановити будь-який номер на який будуть переадресовані дзвінки
- Натисніть Зберегти
Переадресація для співробітника успішно налаштована.