Налаштування програми Zoiper
Налаштування програми Zoiper на Android
Налаштування софтфону Zoiper на оперативну систему Android мобільного телефону.
У Goolge Play необхідно завантажити додаток, який називається Zoiper або Zoiper IAX SIP VOIP Softphone, без слів Pro.
Для того, щоб ввести дані для реєстрації в додатку Zoiper необхідно зайти в особистий кабінет OneVOIPlanet.
- Натисніть Співробітники.
- Натисніть на ПІБ співробітника або натисніть кнопку ... і виберіть пункт Редагувати.
- Виберіть Обліковий запис SIP та відкриються дані співробітника: SIP-адреса, домен та пароль.
- В першому рядку Username@ PBX / VoIP provider вказуємо дані співробітника з Облікового запису SIP. SIP-адресу, домен та без пробілу :5070 або :5071.
В другому рядку вказуємо пароль з Облікового запису SIP. Для цього необхідно натиснути Скопіювати та вставити в будь-яку вільну строку, щоб переглянути.
- Після заповнення даних натисніть зелену клавішу Create an account.
- Далі нічого не змінюйте та натисніть Next.
- Нічого не вказуємо, натисніть Пропустити.
- Оберіть SIP TCP та натисніть Кінець.
- Далі надаємо дозвіл здійснювати дзвінки. Натисніть Дозволити.
- Надаємо дозвіл, щоб поступали дзвінки, якщо зайшли в інші додатки. Натисніть ОК, а потім Дозволити.
- Дозволяємо збільшене використання батареї. Натисніть ОК.
- Дозволяємо працювати додатку в фоновому режимі. Натисніть Дозволити.
- Обов’язково надаємо доступ до контактів. Натисніть Увімкнути, а потім Дозволити.
- При необхідності дозволяємо записувати дзвінки, або відхиляємо, якщо не потрібно.
- Для того, щоб перевірити активність статусу натиснить у верхньому лівому куті три горизонтальні лінії. Якщо вказано Обліковий запис готовий — це свідчить про те, що додаток налаштовано вірно, можна приймати та здійснювати дзвінки.
Налаштування програми Zoiper на IOS
Налаштування софтфону Zoiper на оперативну систему IOS мобільного телефону.
У App Store необхідно завантажити додаток, який називається Zoiper Lite voip soft phone без слів Premium.
Для того, щоб ввести дані для реєстрації в додатку Zoiper необхідно зайти в особистий кабінет OneVOIPlanet.
- Натисніть Співробітники.
- Натисніть на ПІБ співробітника або натисніть кнопку ... і виберіть пункт Редагувати.
- Виберіть Обліковий запис SIP та відкриються дані співробітника: SIP-адреса, домен та пароль.
- В додатку Zoiper підтвердіть дозвіл на доступ усіх запитів. Після підтвердження, в нижньому лівому куті натисніть Налаштування.
- Оберіть Облікові записи.
- Натисніть у верхньому правому куті знак +.
- На запитання чи є обліковий запис натисніть Так.
- Оберіть Ручне налаштування.
- Виберіть Обліковий запис SIP.
- Заповніть рядки згідно з даних співробітника із особистого кабінету.
Обліковий запис - це SIP-адреса (005, наприклад)
Домен - це Домен та :5070 або :5071 без пробілу (c333.sip.onevoiplanet.com:5070, наприклад)
Ім'я користувача - це SIP-адреса (005, наприклад)
Пароль - це Пароль з Облікового запису SIP. Для цього необхідно натиснути Скопіювати та вставити в будь-яку вільну строку, щоб переглянути.
Після заповнення виділених червоним рядків натисніть зелену кнопку Зареєструвати.
- Для того, щоб перевірити активність статусу натиснить у верхньому лівому куті Облікові записи. Зелена галочка свідчить про те, що додаток налаштовано вірно, можна приймати та здійснювати дзвінки.