Skip to main content

Налаштування Телеграм повідомлень

Зверніть увагу, що додавати та налаштовувати контакт має можливість лише Власник компанії та Супервайзер

Для Телеграм доступні такі повідомлення:

  1. Повідомлення про нову відкладену заявку на віджет зворотного дзвінка

  2. Повідомлення про пропущений виклик

  3. Повідомлення про деактивацію компанії

Як додати Телеграм для отримання повідомлень?

  1. Авторизуватися в особистому кабінеті

Детальніше про те, як авторизуватись в особистому кабінеті →

  1. Перейдіть до Загальні налаштування (кнопка має вигляд шестерні)

  1. Натисніть на Додати контакт для повідомлень

  1. У випадаючому меню Новий контакт для повідомлень оберіть Telegram

  1. Перейдіть (Ви або Ваш співробітник) за посиланням для авторизації у телеграм боті

  1. Натисніть Open in web або Send message

  1. Натисніть у верхній частині чату Start

  1. Оберіть мову

  1. Натисніть Авторизуватись на сайті

  1. Натисніть Open Link

  1. Після переходу за посиланням відкриється особистий кабінет або сторінка авторизації

Детальніше про те, як авторизуватись →

  1. Для налаштування повідомлень перейдіть до загальних налаштувань

  1. Оберіть необхідні повідомлення

  1. Натисніть Зберегти

Телеграм контакт успішно доданий.

Налаштування повідомлень про нову відкладену заявку на віджет зворотного дзвінка

  1. В таблиці контактів оберіть Віджети для необхідного контакту

  1. Натисніть Зберегти

Тепер цей контакт буде отримувати повідомлення про кожну нову відкладену заявку на віджет зворотного дзвінка.

Налаштування повідомлень про пропущений виклик

  1. В таблиці контактів оберіть Дзвінки для необхідного контакту

  1. Натисніть Зберегти

Тепер цей контакт буде отримувати повідомлення про усі свої пропущенні виклики.

Налаштування повідомлень про деактивацію компанії

  1. В таблиці контактів оберіть Фінанси для необхідного контакту

  1. Натисніть Зберегти

Тепер цей контакт буде отримувати повідомлення про деактивацію компанії.