Налаштування Телеграм повідомлень
Зверніть увагу, що додавати та налаштовувати контакт має можливість лише Власник компанії та Супервайзер
Для Телеграм доступні такі повідомлення:
Повідомлення про нову відкладену заявку на віджет зворотного дзвінка
Повідомлення про пропущений виклик
Повідомлення про деактивацію компанії
Як додати Телеграм для отримання повідомлень?
- Авторизуватися в особистому кабінеті
Детальніше про те, як авторизуватись в особистому кабінеті →
- Перейдіть до Загальні налаштування (кнопка має вигляд шестерні)
- Натисніть на Додати контакт для повідомлень
- У випадаючому меню Новий контакт для повідомлень оберіть Telegram
- Перейдіть (Ви або Ваш співробітник) за посиланням для авторизації у телеграм боті
- Натисніть Open in web або Send message
- Натисніть у верхній частині чату Start
- Оберіть мову
- Натисніть Авторизуватись на сайті
- Натисніть Open Link
- Після переходу за посиланням відкриється особистий кабінет або сторінка авторизації
Детальніше про те, як авторизуватись →
- Для налаштування повідомлень перейдіть до загальних налаштувань
- Оберіть необхідні повідомлення
- Натисніть Зберегти
Телеграм контакт успішно доданий.
Налаштування повідомлень про нову відкладену заявку на віджет зворотного дзвінка
- В таблиці контактів оберіть Віджети для необхідного контакту
- Натисніть Зберегти
Тепер цей контакт буде отримувати повідомлення про кожну нову відкладену заявку на віджет зворотного дзвінка.
Налаштування повідомлень про пропущений виклик
- В таблиці контактів оберіть Дзвінки для необхідного контакту
- Натисніть Зберегти
Тепер цей контакт буде отримувати повідомлення про усі свої пропущенні виклики.
Налаштування повідомлень про деактивацію компанії
- В таблиці контактів оберіть Фінанси для необхідного контакту
- Натисніть Зберегти
Тепер цей контакт буде отримувати повідомлення про деактивацію компанії.