Управління тарифом
Як переглянути детальну інформацію про мій тариф?
- Для перегляду детальної інформації про Ваш тариф перейдіть до Фінанси
- Натисніть Мій тариф
На сторінці Мій тариф Ви маєте змогу дізнатись про такі данні:
- Назва тарифу, його ціну, та до якої дати він оплачен
- Послуги які входять до тарифу
- Ваші орендовані номери, ціну абонплати кожного номера, кількість каналів кожного номера та суму абонплати за ці номери
- Список Ваших додаткових послуг, ціну абонплати за кожну додаткову послугу та суму абонплати за додаткові послуги
- Підсумкова вартість абонплати
Як змінти тариф?
Зверніть увагу, що тариф можливо змінити тільки на один з наступних після діючого. Для переходу на більш простий тариф від діючого необхідно звернутись до техпідтримки →
- Перейдіть на сторінку Мій тариф
- Натисніть Змінити тариф
- Оберіть тариф на який бажаєте перейти та переконайтесь, що на балансі достатньо коштів
- Натисніть Зберігти
Якщо на балансі достатньо коштів, тариф буде змінено через декілька хвилин